Dlaczego pozycjonowanie lokalne jest tak ważne?

2022-12-20

Promowanie swoich działań usługowo-produktowych jest ważne dla każdego przedsiębiorstwa. Wśród działań marketingowych wymienić można pozycjonowanie WWW Dzieli się je na globalne i lokalne pozycjonowanie stron internetowych.

Dlaczego pozycjonowanie lokalne jest tak ważne?

Pozycjonowanie stron Łódź - współpraca z agencją SEO


Na czym polega pozycjonowanie lokalne? Są to działania marketingowe skupiające się na promocji małych firm w wyszukiwarce Google. Działa ono na tej samej zasadzie, jak ogólne pozycjonowanie strony internetowej. Z tą jednak różnicą, że skupia się to na nazwie danej miejscowości lub na regionie kraju, województwie.

Pomaga to pozyskać potencjalnych klientów, którzy faktycznie zamieszkują w danej miejscowości lub w danym regionie. Lokalne pozycjonowanie WWW dedykowane jest dla przedsiębiorstw, które pragną znaleźć klientów blisko swojej siedziby.

Odnalezienie dobrej agencji, oferującej tego typu usługi, nie powinno sprawiać żadnych trudności. W Google wystarczy wpisać "pozycjonowanie stron Łódź", aby uzyskać namiar na dobrą agencję. Jedną z nich jest Premium Digital. Zapewniają oni m.in. pozycjonowanie stron internetowych WWW, jak również szereg innych usług.


Google moja firma


Pozycjonowanie Warszawa - oszczędność czasu

Pozycjonowanie strony WWW jest w stanie zaoszczędzić ogrom czasu. O ile tego typu działania wykonywane są w sposób prawidłowy. Małe firmy mają ograniczony budżet, który mogą przeznaczyć na płatne reklamy. Jeżeli jednak frazy kluczowe wypadają korzystnie w wynikach Google, można być pewnym tego, że nie zabraknie klientów. Tym bardziej, że słowa kluczowe są bardzo często bagatelizowane przez konkurencję. Optymalne pozycjonowanie stron WWW jest w stanie dać przewagę nad innymi firmami.

Pozycjonowanie stron Warszawa - wizytówka Google

Konsumenci często korzystają z usług Google po to, aby znaleźć firmy w pobliżu. Koniecznością jest wizytówka w Google Maps. Mapka Google jest czymś, co klienci aktualnie używają, aby znaleźć m.in. usługodawców, jak np. fryzjer, salon masażu, itd. Tym bardziej że takie działania lokalne skupiają się również na udzieleniu odpowiednich wskazówek, jeżeli chodzi o dotarcie do wybranego miejsca.

Agencja SEO Warszawa i reklama na długi czas

Pozycjonowanie lokalne działa przez długi czas. Dobrze wykonane pozycjonowanie stron jest w stanie przez długi czas utrzymać stronę w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Lokalne SEO pozwala na posiadanie wysokiej pozycji wśród konkurencji, gdzie nie każdy zdaje sobie powagę z takich działań.

Pozycjonowanie SEO Warszawa a wizerunek firmy

Każde przedsiębiorstwo dąży do tego, aby dobrze wypaść w oczach klientów. Wizerunek firmy to jedna z najważniejszych kwestii. Jest w tym stanie pomóc m.in. pozycjonowanie sklepów internetowych. Tym bardziej że konsumenci będą mogli dzielić się opiniami w Google. Warto zachęcać do tego swoich klientów. W szczególności, jeżeli ktoś wie, iż dba o wysoką jakość obsługi, jak również fachowe doradztwo. Pozytywne opinie są motorem napędowym dla wielu osób, aby skorzystać z usług tej właśnie firmy.

Lokalne pozycjonowanie stron internetowych Warszawa - dla kogo?

Jak sama nazwa wskazuje, jest to oferta dla usług, które działają w obrębie jednego regionu. Lokalny marketing internetowy jest dla nich szansą na rozwój. Z tego typu usług najczęściej korzystają różnego rodzaju zakłady usługowe. Pozycjonowane strony internetowe sprawią, że całość będzie lepiej widoczna, przekładając się w pierwszej kolejności na wzrost ruchu na witrynie, a potem w siedzibie stacjonarnej. Wśród firm, które wykorzystać mogą lokalne pozycjonowanie, wymienić można:

* firmy budowlane,
* zakłady SPA,
* mechaników samochodowych,
* zakłady pogrzebowe,
* fryzjerów,
* szewców,
* lokalne biura podróży,
* lokalne firmy transportowe

Lokalne pozycjonowanie witryn - na czym dokładnie polega?

Pozycjonowanie lokalne stron internetowych skupia się na takich czynnikach jak:

* long tail - czyli pozycjonowanie na długi ogon. Są to frazy kluczowe, które składają się z trzech lub więcej słów. Chodzi bowiem o to, że lokalne zakupy powiązane są na ogół z dłuższym zapytaniem. Tym dodatkowym członem jest na ogół nazwa województwa, miejscowości lub też wskazanie na konkretną dzielnicę.

* urządzenia mobilne - a wraz z nim zapytania głosowe. Konsumenci bardzo często korzystają z usług smartfonów, itd., aby szybko znaleźć mechanika samochodowego, kwiaciarnię, znajdującą się w pobliżu. Ważne jest też to, aby dopasować się do zapytań głosowych, które są coraz bardziej popularne. Tym bardziej że - jak już było wspomniane - ma się tu do czynienia z frazami kluczowymi na długi ogon.

* wizytówka w Google Moja Firma - miejsce, gdzie można zgromadzić wszystkie najważniejsze informacje o swoich produktach i usługach. Tego typu element pozwala również nawiązać łatwy kontakt z firmą

Ile kosztuje pozycjonowanie stron w regionie?

Nie da się odpowiedzieć jednoznacznie na to pytanie. Do wyceny pozycjonowania strony musi dojść w sposób indywidualny. Na finalny koszt wpływ mają takie czynniki m.in. jak zasięg działania (dzielnica, miasto, województwo), jak również wielkość firmy, stan techniczny strony internetowej. Duży wpływ ma również konkurencja na rynku lokalnym. Z iloma firmami będzie trzeba "walczyć" o dobrą pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania.

Artykuł sponsorowany

powrót