Jak zapewnić swoim klientom wysoką jakość obsługi?
2022-03-05
Zarządzanie komunikacją w firmie nie jest prostym zadaniem i wymaga od nas nie tylko elastyczności i umiejętności nadawania priorytetów, ale też korzystania z właściwych narzędzi. Celem każdego przedsiębiorcy jest optymalizacja kosztów, nie może to jednak oznaczać oszczędzania w tych obszarach, w których chcemy się rozwijać. Na początku działalności sam zajmujesz się każdym emailem, każdą korespondencją czy telefonem. Pozwala Ci to mieć wszystko pod kontrolą, co daje pewne poczucie bezpieczeństwa i sytuację, w której masz pewność, że wszystko jest tak, jak powinno. Nie chcemy jednak stać w miejscu, a wraz z oczekiwanym rozwojem firmy zapanowanie samemu nad całością komunikacji z klientami staje się praktycznie niemożliwe.
Jak pomóc sobie w obsłudze klientów?
Coraz więcej liczba klientów niesamowicie nas cieszy, ale wymaga też od nas podejmowania właściwych decyzji. Nie możemy oczekiwać od siebie, że sami będziemy odpowiadać na każdy kontakt ze strony naszych klientów. Nadmiar obowiązków może prowadzić do sytuacji, w której umykają nam maile, nie odbieramy telefonów, a nawet zapominamy o odpowiedzeniu klientowi na czacie firmowym. Większa liczba klientów wymaga rozwiązań dostosowanych do skali naszego rozwoju. Zastanawiasz się, jakie narzędzie wybrać, by właściwie poprowadzić rozwój swojej firmy? Skorzystaj z nieograniczonych możliwości, jakie daje ci bardzo elastyczne i intuicyjne narzędzie, jakim jest system Thulium. Helpdesk, infolinia, IVR oraz obsługa wszystkich komunikatorów w jednym miejscu, które z łatwością możesz nadzorować – brzmi fantastycznie, prawda?
Omnichannel
Całość obsługi Twoich klientów może być nadzorowana przez Ciebie w jednym miejscu, w Twojej przeglądarce. Przekazując zatem swoje obowiązki agentom i konsultantom, nie tracisz poczucia, że panujesz nad sytuacją. Jeden panel w systemie Thulium pozwala Ci na zarządzanie wieloma kanałami komunikacji z klientami, a to wszystko odbywa się w sprawny i uporządkowany sposób, przy jasnym podziale obowiązków i z bieżącą kontrolą nad procesami. Nie musisz się zatem martwić o jakość obsługi Twoich klientów. Automatyzacja, jaką implementuje Thulium, pozwala na prowadzenie tej obsługi zawsze na najwyższym poziomie. Jeśli na którymś etapie pojawiają się problemy, szybko i sprawnie można poprawić proces i nanieść ewentualne poprawki do schematu.
Zespół ma większe możliwości
Jednym z podstawowych narzędzi, które ułatwią Twoją pracę jest system helpdesk. W jednym miejscu następuje nadzór i obsługa całości korespondencji z Twoją firmą, a ty uzyskujesz kontrolę, której nigdy nie dadzą Ci prywatne skrzynki mailowe. Helpdesk pozwala na czerpanie z potencjału, jaki drzemie w pracy zespołowej. Wszyscy mają łatwy dostęp do całości waszych korespondencji, ale dzięki dobremu przydziałowi obowiązków, każdy wie, czym ma się zajmować. Umożliwia to oszczędność czasu i pieniędzy, ale przede wszystkim pozwala na obsługiwanie klientów na satysfakcjonująco wysokim poziomie. W razie nieobecności pracownika, szybko i sprawnie przekażesz zadania innej osobie wraz z całą historią korespondencji. Wykorzystaj szanse, jakie da Twojej firmie Thulium!
Artykuł sponsorowany