Jaki wybrać CRM w 2023 roku?
2022-12-21
Każdy szanujący się przedsiębiorca na każdym etapie obsługi Klienta i realizacji zamówień dba, aby cały proces przebiegł jak najbardziej profesjonalnie i bez przeszkód. Wraz z rozwojem techniki na przeciw wychodzą tzw. systemu CRM (customer relationship management), które ułatwiają zarządzanie relacjami z aktualnymi oraz przyszłymi Klientami. Jak jednak wybrać oprogramowanie, które spełniłoby nasze oczekiwania? Na przeciw wyszła redakcja serwisu "Mój startup", która porównała 13 systemów CRM, które mają być najchętniej używane w 2023 roku.
Mój startup to serwis traktujący o recenzjach oprogramowania i serwisów dla startupów, a także małych i średnich przedsiębiorstw. Redakcja stara się rzetelnie przedstawiać najpopularniejsze, aktualne oprogramowanie SaaS i platformy bazując na własnych testach oraz doświadczeniach użytkowników. Z całą pewnością treści zamieszczone na łamach portalu pozwalają zarówno małym, jak również większym przesiębiorcom prężnie rozwijać swój biznes.
Serwis działający od 2020 roku rzetelnie opisuje serwisy hostingowe, kreatory stron WWW, platformy eCommerce, programy do e-mail marketingu, kursy online, platformy webinarowe, systemy CRM, programy do zarządzania projektami, usługi VPN czy pomniejsze oprogramowanie czy usługi sieciowe takie jak programy graficzne, antywirusowe, managery haseł czy... nawet serwery MineCraft.
W tym krótkim materiale przyjrzmy się jednak rankingowi CRM-ów, które według redakcji będą najchętniej używane w nadchodzącym roku. Ich całą listę znajdziemy pod adresem https://www.moj-startup.pl/system-crm/. Ale czym i po co są systemy CRM? Jak już wspomnieliśmy na wstępie, oprogramowanie pozwala na lepszą obsługę Klientów. Znając - dzięki platformie CRM - upodobania Klientów, możemy łatwo zasugerować zakup produktów uzupełniających. Oprogramowanie z całą pewnością ułatwia też współpracę między całym zespołem sprzedażowym. Z drugiej strony pracownicy mając dostęp do wielu danych mogą czuć się bardziej odpowiedzialni za codzienną pracę, a tym samym w naturalny sposób może wzrosnąć zaangażowanie podwładnych.
Ale jaki CRM wybrać? Dzięki zestawieniu przygotowanemu przez "Mój Startup" możemy poznać ranking 13 najlepszych platform CRM. W zestawieniu znajdują się zarówno bezpłatne tytuły, jak również płatne. Wiele z nich jest opartych o... sztuczną inteligencję, dzięki czemu pewne zadania mogą zostać całkowicie zautomatyzowane. Redakcja postarała się, aby wiele z pozycji było dostępnych dla Czytelników z pewnym okresem próbnym. Trudno bowiem nabyć narzędzie, którego się wcześniej nie przetestowało, prawda?
W niniejszym materiale nie będziemy jednak opisywać wszystkich programów. Od tego jest właśnie podstrona https://www.moj-startup.pl/system-crm/ na której poznacie kluczowe cechy danego systemu CRM: jego plusy, czy też mankamenty. Twórcy zestawienia spory nacisk postawili także, co wydaje się być oczywiste, na precyzyjne zestawienie cenowe danego oprogramowania, bowiem to właśnie cena decyduje dość często o zakupie tej, a nie innej pozycji.
Zestawienie przygotowane przez redakcję jest naprawdę niezwykle obszerne. Punkt po punkcie wypisane są wady i zalety. Jest to lektura na wiele godzin. Dlaczego? Aby dzięki serwisowi "Mój Startup" mógł dokonać najbardziej właściwego wyboru systemu CRM.
Artykuł sponsorowany