Twojej strony nie widać w Google? Dowiedz się, co tracisz

2024-06-27

Wyszukiwarkę Google używa na co dzień praktycznie każdy polski internauta. Dzięki niej można bowiem znaleźć usługi i sklepy z najbliższej okolicy, jak i ofertę przedsiębiorców z odległych zakątków kraju i świata. Strona niewidoczna w Google uniemożliwia skorzystanie z takiej szansy i zdobycie nowych klientów. Jeśli chcesz zwiększyć szansę na powodzenie biznesu, sprawdź, co stracisz, gdy nie zadbasz o wyniki wyszukiwania dla swojej witryny.

Twojej strony nie widać w Google? Dowiedz się, co tracisz

1. Strona niewidoczna w Google a zainteresowanie użytkowników
2. Dlaczego warto dbać o pozycję w wyszukiwarce Google?

Od widoczności strony w Google zależy naprawdę wiele. Użytkownicy rzadko wpisują konkretny adres witryny, by znaleźć to, co ich interesuje, gdyż z reguły na konkretne strony prowadzi ich wyszukiwarka. Dzięki niej szybciej docierają do oferty, której poszukują. Jeśli zależy Ci na dotarciu z ofertą do klientów, pamiętaj o dbałości o widoczność w Google.

Strona niewidoczna w Google a zainteresowanie użytkowników

Strony internetowe niewidoczne w Google cieszą się praktycznie zerowym zainteresowaniem użytkowników. Dotarcie do nich przez osoby nieznające adresu witryny jest niemożliwe ze względu na nieskuteczne podpowiedzi ze strony wyszukiwarki. Roboty Google, gdy nie mogą zindeksować danej strony, nie pokazują jej w wynikach wyszukiwania, gdyż uznają dane treści za niezwiązane z zapytaniem użytkownika. Widoczność strony w wyszukiwarce ma zatem kluczowe znaczenie dla zwiększenia ruchu. Jeśli Twoja strona jest niewidoczna w wynikach wyszukiwania Google, musisz podjąć działania, które temu zaradzą. W przeciwnym razie nawet ciekawe treści i atrakcyjna oferta sklepu lub firmy usługowej nie przyciągnąć klientów.

Dlaczego warto dbać o pozycję w wyszukiwarce Google?

Wyszukiwarka Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką w Polsce, dlatego strona niewidoczna w Google praktycznie nie ma szans na zdobycie popularności wśród użytkowników. Im wyżej wyświetla się strona w wynikach Google, tym więcej użytkowników na nią wchodzi. Z tego powodu warto stworzyć mapę witryny i zadbać o prawidłową indeksację strony, by poprawić widoczność strony. Ponadto pozycja w Google przekłada się na współczynnik konwersji. Jeśli strona pojawia się na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, korzysta z niej wielu użytkowników zainteresowanych zakupem konkretnego przedmiotu lub skorzystaniem z danej usługi. Na podstawie zapytań do oferty docierają bowiem osoby faktycznie poszukujące danego towaru lub usług, co zwiększa szansę, że skorzystają z propozycji na stronie.

Artykuł sponsorowany

powrót